me

me

Thursday, September 29, 2011

Trying to hold on to my memories / Don't want to let go of all those innocent days

Heissulivei taas x)

Ooho, onko täs taas vierähtäny viikko kirjottamatta tänne mitään :o Mä oon oikeesti nii pihalla ajantajun kaa, mulla ei normaalisti o hajuukaan kauanko oon käyny kouluu tääl. Tuntuu välillä että aina, nyt ku alkaa tuntee vähä porukoita ympärillään. Aika nopeesti nää mut tänne adoptoi, tältä ei varmaan ikinä tuntuis Suomes, mutta täälä ei kyll pärjäis ilman kavereita.

Tänään tuntu niin amerikkalaislta että huh huh. Tainnu sopeutuu vähä liian hyvin ku mulla alkaa olla sellasii onglemii, mistä Suomes ei ois tarttenu murehtii laiskaa. Ja nää läkyskasat jotka täytyy tehä ja kaikenmaailman yllätyspistarit sunmuut ei kyllä yhtään houkuttele aamusin lähtemään kouluun ku on valvonu pikkasen liian myöhään lukemassa, ja ei, älkää vaan murehtiko että mä lukisin mitään kouluun liittyvää (niinku ehkä pitäs?) polenyön jälkeen (ei, en oo lukenu oikeestaan mihinkään aikaan päivästä mitään kouluun liittyvää, varsinkin sillon ku on kokeita koska kirjat tuuppaa jäämään kouluun :o) niin että aamulla on kaksinverroin kivempaa nousta puoliseittemän mais että ehtis vähä herätä ennen kemiantunteja jonka opettaja tykkää pitää kaikkee yllätyskokeita, kiitos yläaste kemian en oo ihan hukas kaiken sen terminologian keskellä. x.x Muissa aineissa kieli ei oo ollu ongelma laisinkaan, mutta en mä sitä toisaalta murehtinukkaan missää vaihees. Oletan että puhun kans vähä sujuvammin enkkua koska mulle nauretaan vaan pari kertaa päivässä; mitenkä moisin voin muistaa ettei se oo duble v vaan duble u ?? x) No, saatiinpahan hyvät naurut..

Koska en keksi enempää kirjotettavaa että voisin vältellä mun aineenkirjotusta ja kello alkaa näyttää semmosta että sen pitäs olla jo tehtynä jos haluun kattoa telkkua tänään, niin jätän teidät odottamaan seuraavaa kertaa ku keksin jtn kirjusteltavaa tänne. ((:

No comments:

Post a Comment