me

me

Sunday, September 18, 2011

It's freezing.. only +14C.

Mua on ny ahdisteltu joka taholta ku täällä on ollu hiljasta, että on pakko vähä yrittää jtn raapustaa vaikka takis vaa mieli lysähtää teeveen eteen loppupäiväks (kello on 3.. :D).. x.x

Elieli nyt on tullu koulussa oltua 2 viikoa, ja oon alkanu vähä tottua rytmiin. Mä en tienny että te raukat ootte viimeset 2 vuotta uhrannu näin paljo aikaa matikanläkysyihin! (Tunnustan, mä oon tehny ne ehkä yhteensä 5 kertaa kahes vuodes ja neki kerrat koulus. x)) Meinaa, tehtäviä ku annetaan jtn. 8 ja ne on jtn ääliö yhtälöitä mis pitää kirjottaa pirusti nii siihen menee vaik kuinkapaljo aikaa. o.o Sitte on kemiaa, missä ei kyll olla viel kauheesti saatu läksyjä, ja sillon kerranki ku niitä tuli, nii unohin tehä yhen paperin ku niitä tehtävii oli nii älysti, mut onneks kaverit jeesas ja säästyin merkiltä.. x) ("Where the heck is it.. I'll give it to you later when I find it." "Okay".)

Englannista on ollu 4 kirjotustehtävää, ja katoin omiini vähä kysymysmerikllä ku se palautti ne kaks ekaa samaan aikaan.. Niis oli 16/15 nii tietty ajattelin et multa puuttu yks piste. Sit katoin mun vieruskaverin omaa jossa luki jtn 8/15 tai vastaavaa. What, sain yli täysien pisteiden? Sit oltiin kirjastos kirjottaa sitä seuraavaa osaa meijän grad. projectista, nii se ope tuli kattoon et miten mulla menee ja sano et mun aineet oli ollu mielenkiintosii, ja mä kysyin et kuinka mä oli saanu yli täysien pisteiden, nii se vaa sano et ne oli nii hyvii.. Olin vähä ällistyny, pakko myöntää, eikä se siihe loppunu, moon ainoo meijän enkunryhmäs jolla on 100% niinku kaikista tehtäväjutuista mitä ollaan tehty.. Leijun. :DD

Njoo, mut ihan hyvin mulla siis koulus menee, iha perus koulunkäyntiä se tääläki on.. Äiti on ollu Suomes ny pari viikkoo ja tulee keskiviikkona takas ja saan alkaa nukkua vähä pidempää aamusin ku ei oo koiraa huollettavana.. (: Nyt se nukkuu mun jalois ja vahtii, parka sil oli iha hylätty ilme ku äiti ei näykny yli viikkoon, nyt se tuntuu jo luopuneen toivosta ja hyppää jopa isin syliin, mitä se ei mun mielestä ennen oo tehny. Ai nii, osa teistä ei varmaa tiiäkkään meijän vieterikoirasta, joka siis hyppää syliin vaikka seisois, vaikka ilman vauhteja. Sil on kyll käsittämätön ponnari :o

Mut eipä täs muuta, kommailkaa vaa tai facetelkaa, faces oon kyll vaan teijän 11 jälkee tai viikonloppusin, jos on jtn kysyttävää tai haluisitte tietää jtn. (: Yritän vähä aktiivisemmin kirjotella tänne, mut oon ollu nii puhki läksyjen tekemisen jälkee että en oo jaksanu bloggaila.

No comments:

Post a Comment