me

me

Friday, September 23, 2011

The things we did, the things we said / Keep coming back to me and make me smile again

Hallo,

oon yrittäny vähä muistella saksan alkeita, opiseklin sitä sillon joskus 5-6 luokalla tai jotain vastaavaa, täällä en sitä tuu opiskeleen mut tyylii melkee kaikilla mun kavereilla on saksaa, mikä on mun mielestä totaalisen outoo: mitä ihmettä nää tekee sakan kielitaidolla amerikas? Espanja tai joku muu kieli, joo ymmärrään, mut saksa.. No anyway, sitä ne tääl opiskelee.

Mitäs tääl on tapahtunu, hmm.. no ainaski vaihdoin enkunryhmää 'parempaan', tääl on niinku kolme tasoo: techincaln, academic (mihin siirryin) ja honors. On niitä vissii jtn muitaki, mut noi on niinku perus. Mut oli laitettu aluks helpoimpaan ku ei ne oikeen tienny kuinka hyvin osaan enkkuu ja näi, mut se ope suositteli mulle että vaihtasin ylempään, ku olin liian terävä tohon ryhmään kuulemma. Se onki oikee ongelmaoppilaiden kokous se luokka, mut siel oli kyll kivaa porukkaa, noh pari niistä on mun muiden aineiden kursseilla ja muita täyty sit vaa moikata käytävill.. Mun mielestä oli aika hauska sattuma, että oon tutustunu eri tunneil yhen semiison kaveriporukan eri tyyppeihin, tietämättä että ne on kavereita keskenään.. :D Yks kyll ei taida kuuluu siihen porukkaan, mut kaikki muut.. (: Couslerini ohimennen mainitsi tnää että mull on taitaa olla A kaikista aineista tällä hetkellä, jei. (: Täälähän on joka viikko jonku tasosii testejä vähintään yks per aine (-web) nii tavallaan jos mokaa yhen kokeen, nii se ei ollu siinä sitte, niinku meil on suomes: yks iso koe joka tyylii määrää numeron, tietty vähä tuntiaktiivisuutta peliin nii voi vähä nostaa mut silti.. käytännös se on se numero minkä saat kokeesta mikä tulee todistukseen. Tääl ei oo ollenkaan tolleen, vaan pisteitä voi saada vaikka mistä.. teet läkyst, oot tunnilla, teet muistiinpanoja.. näiden täytyy lähinnä lahjoo tollasilla jutuilla että kukaan tekee mitään.

Ai nii, webin tunnil meil yleensä soi musa taustalla, nii sieltä tuli joku tutun kuulone biisi jonka nimee en muistanu nii ku en millään saanu päähäni kenen tai mikä biisi se oli, ja muistin tyylii yhen sanan, nii keksin tehä spotifyn ja onkii Juuson spotifystä mitä ennen käytin mun vanhat soittolistat. Voi, vitsi tulee paljo muistoja ku kuuntelee näitä biisejä, vaikkei ne ookkaa nii kauhee venhoja, viimeks viimevuoden lopulla mä oon sinne mun mielestä jotain lisäilly.. Mullahan aika usein on vaan jonki biisin /olo/ nii pistän sen soimaan replay joskus tunnin, joskus päiviä, nii aika paljo muistoja tulee mielee ku kuuntelee niitä.. :p

Nyt on taas perhe kasas tääläki, äitihän oli yli pari viikkoo suomes ja tuli toissapäivänä takas. Nyt pitäs siirtyy koneelta siivoomaan huonetta että voi imuroida, huomaa että äiti on kotona ku joutuu heti siivoon ja ettiin hukkuneita tavaroita ku äiti'siivoo' ne jonnekki piiloon ja sit väittää iha pokkana ettei koskaa nähnykkään.. Anyway palailen tänne taas viikonlopun jälkeen jos en aikasemmin. (:

2 comments:

  1. Toivottavasti sä vaan ongit ne biisit sieltä, siinä on nykyään joku hölmö 10h raja kuinka kauan sitä voi kuunnella. Selvästi hyvä salasana ku vieläki muistit sen! "Kiinni jäit!"

    ReplyDelete
  2. Selvästi, mut ei mun olis ees tarvinu muistaa sitä ku sain sen sillai facen kautta siirrettyy :p Joo, siirryn varmaan takas youtuben puolelle sit ku raja ylittyy.. :d

    ReplyDelete