me

me

Tuesday, October 25, 2011

I wish I said the words I never showed..

Oh, I love that song.. <3

mhh, mut siis päivittelyä, joo, vähä jääny tärkeysjärjestykses tokaks, njoo, ehkä viidenneks x), täs viimeviikkoina. Eipä täs mitään maailmanmullistavaa oo tapahtunukkaa, että ette te mitään oo oikeestaan missannu. Kesä alkaa pikkuhiljaa hiipua täältäki, puut on vaihtanu syksyväreihin jaja aamut alkaa olla kylmähköjä.

Koulu kulkee omalla tahdillaan, välillä hitaasti välilä vähä nopeemmin. Lähinnä hitaasti, koska kaikki tuntuu yhtäkkiä liian helpolta. Ehkä mun pitäs vaihtaa johonki honor-tuneille, mut turha sitä ny olis kekskellä semesteriä. Tänään lopu eka trimester, joita on siis kolme jos joillaki ei välähtäny. Muista tuli A+ paitsi kemiasta A, mutta en ees jaksa oikeen iloita, ku oon nii tylistyny tunneilla :D Tai niistä aiheista lähinnä, kemiassaki mut heivattiin jonku niin vähä mun tyyppisen ihmisen viereen ku mahollista koska se on nii huono kemias/juteltiin liikaa ka
kavreiden kaa.. x.x Webis osaan jo kaiken jaja enkus istun sentään kaverin vieres, matikas istun nii edes ku mahollista ja vieressä istuva tyttö on ehkä 3/5 kerrasta paikalla ja sillonki ilmestyy paikalle lähinnä piirtelee eikä sanaakaan mulle. Jee. x.x

Käytiin eile Phillys, sinne ajaa noin tunnin. Käytiin kattoos lähinnä pakolliset ja ihmettelees senki kokoo ja syötiin jtn mistä phillyt on tunnettuja, karkas just se sana mun mielestä, voisin googlettaa.. cheesesteak. Se se oli, joku leipä jonka välis on lihaa, oli kyl jummy :3

Mitähän muuta täs on tapahtunu.. Njoo, äitin kone lähettiin korjaukseen, se onnistu tekeen sille jtn jo nyt, nii joudun antaa sen olla mun koneella x.x Kerroinko jo että mulla on vihdoinki, omila rahoilla ostettu, superihana kannettava ollu elo/syyskuusta asti? <3 Jos tiiät mtn koneista, niin ymmärrät kuinka happy olin valitaani
En muista paljoko maksoin tästä, mut mun mielestä se oli vähemmän ku mitä tuol sivul luki..

En nyt keksi muut, kysyä saa tietty jos jotain tiettyä on miettiny ((:

2 comments:

  1. jos älysin jtn nii toi aun webbi tunti liittyyy tietokoneisiin niii USKON todellaki että meidän laura on edelläkävijä siellä! ja todellaki uskon kuinka ilone oot uudesta kannettavastasi ONNEA SINNE numeroista laura!! :))

    ReplyDelete