me

me

Saturday, May 5, 2012

Happy Cinco de Mayo! :)

Ei varmaan pitäis ottaa tavaks päivittää kerran kuussa.. En kyllä ees tajunnu että siitä on jo kuukausi, luulin että päivitin 2vk sitte, mutta ilmeisesti se oliki niin kauan sit :d

Huhtikuu oli aika kiireistä aikaa futiksen suhteen, meillä oli suurin osa peleistä sillon. Lähinnä ollaan voitettu pelejä, 3 häivöö yhteensä, joista yks olis pitäny voittaa ja kaks muuta hävittiin samalla joukkueelle joka hyvällä pelillä olis seki ollu ihan voitettavissa. Noh tässä on nyt vihdoinki viikon paussi peleistä, harkat toki on joka päivä, paitsi vissiin maanantain peruttiin, thank god.
Viimeviikkoon asti aika hyvin onnistuin välttelemään loukkaantumisia, mutta sitte ekana tiistain pelissä joku hypääs lahjakkaasti mun jalkaterän päälle (tuntu ku hevonen olis astunu siille) ja hyvä ku ei murtanu mun pikkuvarvasta (ainaki luulen ettei se murtunu, pahasti vaan veti ruhjeille koko oikeen puoliskon jalasta) sit torstaina en oikeen ees tiiä mitä tapahtu, mutta lopputuloksena mun vasenki puoli jalkaterästä mustana, ja seuraavana aamuna sitte heräsin koko yläosa mun jalkaterästä mustana. Oli ihan pirun kipee, ja on vielä tänäänki, mutta meidän traineri (lääkäri) pisti vähä viritelmiä sen ympärille ja eiku hammasta purren pelaamaan tänään, JV tartti kaikki jotka vaan pysty liikkumaan. Onneks pari päivää saa lepuutta tätä, eiköhän se siitä laske..

Mutta viimekuussa käytiin tosiaan siel Washington DCssä, meillä kerranki kävi tuuri ja saatiin jokinäkymä 2 huoneen sviitti meijän hotellista, mutta pitäs tästä ny pari kuvaaki + futiskuvia..







Hmm, mulle ei ny tuu oikeen muuta kirjotettavaa mieleen, mitähän tääl olis tapahtunu.. Noh, koulun osalta meillä just alko viimenen trimester, enää kuukausi koulu jäljellä, mikä on totally awesome mutta weird. Eikö meil just alkanu tää semesteri? :d
Kesä, täälä voi jo oikeestaan sanoa että tääl on kesä, aianaki suomalaisen näkökulmasta. Vähä on viä viileetä, joskus mennään 10 asteen tienoille, mutta lähinnä ollaan 15-25 asteen välillä.

Kerroinko jo täälä että mulla on lentoliput Suomeen 20pv kesäkuuta?! Ja mikä parasta, ehin just ennen juhannusta Vaasaan ja oon suomes 16 heinäkuuta asti, eli melkeen kuukauden! Mulla no niin ikävä kaikkia teitä ihmisiä vaikka Suomea ei niinkään, mutta ihanaa nähä kaikkia: perhettä ja ystäviä! Wish I was there already! <3

No comments:

Post a Comment