me

me

Wednesday, May 9, 2012

Finally able to post from the school.. :p

Heissan,
Vihdoinki selvitin kuinka päästa koulun nettiestojen läpi, kyllä se kestiki. Nää fiksut estäny jopa blogspotin, facesta puhumattakaan, mutta face on niin selkeesti estetty etten viitti kauheesti olla siä, kiva jos joku reksi kävelis luokkaan ja mulla face auki, kuinkahan mä sen selittäisin?
Noh nyt ku selivitin tän suuren 'salaisuuden' niin voin yrittää alkaa postailla useemmin tähän loppuvuoteen.

Mistäs mä tänään puhuisin? Noh säästä on aina hyva puhua.. Tänne on luvattu sadetta koko viikoks, inhottavaa. Ja meijän coutsi on kotosin jostain futismaasta, joten sen mielestä 'everyday is a good day for soccer', eli me harjotellaan myos tuola kaatosatees. Tänään tosin kuulin jtn sisälle menemisesta, etta pidän sormet ristis sen puolesta. Tällä viikolla ei sentään oo peleja.. Ens viikolla sitte.

Laskeskelin tässä etta mulla on 18pv ja 2 blockia (koulutunti). Siitä vois miinustaa kaks viimestä päivää ku kukaan ei tuu kouluun koska koulu ei halua meidän tulevan kuulemma.. Ja siitä voi vielä ottaa kaks paivaa ku meillä on final's, eli loppukokeet. Eli mulla on 14 pv ja 2 blockia koulua ennen finaleita! Jeyy, ja teille jotka alko jo nauraa että te pääsette koulusta ennen meitä: Mulla alkaa koulu vasta syyskuun tokalla viikolla, eli mitä, 3 viikkoa teijän jälkeen? Se joka viimeseks nauraa se parhaiten nauraa, eikos? :D

Eli mä taisin jo mainita viimesimmässä päivitykses etta oon tulos Suomeen kesällä? Eli oon tulos 21 pv kesäkuuta Vaasaan, jossa oon noin viikon, varmaan yritän jäädä WFC'ta kattomaan. Sen jälkeen haluun menna mummolaan ja mokille loppuajaks, mikä olis niinku melkeen viikko kummassaki. En malttais odottaa, Linda laskeskeli tas etta mulla on viä 43(?) pv että oon Vaasas. Kuinka noin pieni numero voi näyttää noi valtavalta?

Ennenku tuun Suomeen muistaakseni tänne tulee vaan Plosilat käymaan pariks viikoks. Mun lento takas 16. pv on itseasiass Juuson kaa, eli se tulee sit tänne jokski aikaa, en ny muista vissiin jonku kuukauden verran se tääl on? Noh, mutta kumminki sitte tulee muitaki käymään tääl, meijän pienestä asunnosta tulee aikalailla ruuhkanen siinavaihees :d Indy-parka, seku ei oo mikaan kovin hyva vieraiden kanssa.. Eikohän se selvia, ei me ny kumminkaan päivisin jakseta meijän talolla hengailla.

Meijän allas aukee kai kohta, ja olis jo aikaki.. Mulla on pahempi futisruksetus ku Suomessa ikinä jo tässä vaihees, ja haluisin päästä siitä eroon ennen ku kesä kunnolla alkaa.. Aika moni meijan joukkueesta itseasiassa käy solariumis, varsinki nyt ku prom on tan viikon lauantaina.. En oo menossa tänä vuonna, mut ens vuonna sit :))

Huh, toi opettaja on tylsä, mutta täytyy sita vähä sääliä se on melkeen yhta tylsä ku ATK-ope Variskalla, ja melkeen yhtä skilled. Noh, tää sentaan tietää mista se puhuu, mutta se ei osaa opettaa ollenkaan, se vaan lukee termeja ja olettaa etta me muistetaan niitä termeja. Väärin oletettu. No, mulla on sentäs 100% sen luokasta, koska sentäs teen mitä pitää pelaamisen lomassa (kopioin ohjelmia kirjasta), mutta täälä suurin osa on senioreita, eli niitä ei vois kiinnostaa vähempaa tehä yhtaan mitään muutaku pelata jtn ampumispeleja/minecraftia/runeskapea tai jtn missä ne rakentaa jonkisortin sotatukikohtaa.. emt, joskus ne innostuu oikeen huutamaan kavereille ja opettaja kattoo pahasti, mutta se on jo unohtanu etta se uhkas antaa jälkiistuntoa kaikille jotka jää kii pelaamisesta.. Fail.

En saa näppistä vaihdettua, mutta tylsyydessani vaihdoin joitaki a-kirjaimia ä-kirjaimiks, yrittakää kestää.
Tunti alkaa kääntya täs loppupuolelle, palaillaan! :)

2 comments:

  1. hahahahah ai samallaine ku stressikeppi! :D raukka laura! :D

    ReplyDelete
  2. Aikalailla ainaki kiinnostavuus mielessä, tää sentäs tietää kuinka ohjelmoida :p Opettaa ei kyll niinkää.. x.x

    ReplyDelete