me

me

Thursday, January 19, 2012

2nd semester, here I come!

Huh, voiko puoli vuotta mennä näin nopeesti? :d Tuntuu että koulu alko vasta vähä aikaa sitte, ihmettelin kyllä kuinka ihmees siihen ei pitkästy että kaikki päivät on samanlaisia puolen vuoden ajan, mutta nyt ku uhattiin että tännekki tulis saman tyyppinen ku meillä on suomes, huokasin helpotuksesta muiden mukana ku sitä ei tuu viä ens vuonna ainakaan.

Nyt siis meillä vaihtuu (viimeinkin?) semester, huomenna on eka pv, mutta seki on vaa puolikas. Eilen ja tänään meillä oli loppukokeita, en kauheesti stressannu niihin, vähä ehkä luin läpi muistiinpanoja. Webistä sain 47/50 ja kemiasta 87/90, tota kemian koetta en ymmärrä: tiiän aivan varmasti että menetin ainaki 7 pistettä, mutta toisaalata siel lopus oli pari sellasta kysymystä mitä se opettaja sano ettei tarttee tehä ku ei oikee ehitty käydä niitä kunnolla mutta tein ne.. njoo, enkun ja matikan tulokset pts tulla huomiseen mennes.

Ens jaksossa mulla on honors geometriaa, programming C++, health/gym ja amarican studies 2. Liikkaa ja terveystietoa on siis vuoropäivinä, eli AB, koska noh, liikkaa joka ikinen päivä? Mä tykkään liikasta, mutta vois olla liikaa mullekki :D
Opettajista ollaan eri mieltä ku kysyy kavereilta, mutta ainaki matikanopettaja on kuulemma kiva kaikkien mielestä, usa studies opettajaa kaikki normit oppilaat pelkää, mutta ilmeisesti se riippuu ryhmästä, koska yks kavareista sano että se on vaativa, mutta hyvä opettaja. Tiedä sit. C++ opettajasta en oo paljoo saanu tietoo, ja vaan yks on kommentoinu p.e. opettajia (eri opettajat) ja sen sanalle en paljoo pistä: se ei tykkää ees meijän hauskasta kemianopettajasta..

Mä en ymmärrä kuinka melkeen unohin, mutta siis mulla oli eilen meijän graduation projection suullinen esitys, ja stressasin sitä aika pahasti. Kumminkaa enkku mun eka kieli eikä olla tehty ees Variskal just mtn presentationeita.. Njoo, mutta siis pääsin läpi!! x) Se oli siis tavoitteena, en tiiä pisteistä, hällä väliä mulle, tärkeitä on että se on ny ohi. :)

Ai nii, me mennään viikonlopuks (la-ma) lasketteleen ku meil on maanantaiki vapaa. Siel hotellis on sauna!! Ei sil että olisin suursaunoja, mutta laskettelun päälle se on kyll mukava. x) Ja Indyki pääsi sinne hotelliin, mikä on iso plussa, en kauheesti perusta siitä paikasta missä se oli talviloman, tokihan se on huono vieraitten kaa muutenki, mutta se oli iha stressis sen jälkee. :/

Oon vähä kuullu että teil olis siä lunta? Tääl ei oo näykyny mtn vieläkään, ehkä luvattu lauantaiks. Ollaan nyt aika hyvin pyröritty nollan asteen paikkeilla mutta lähinnä aurinko paistanu ja tuullu.
Pisti vähä miettimään, ku huomasin pari viikkoo sit että olin nähny unia enkuks, sillon vasta huomasin, en tiiä kuanako näin on käyny. Koulussa taidan ajatella lähinnä enkuks, numerot suomeks. Kaikki kyl sano et näi varmaa käy, mut on se silti vähä outoo, vaikka onhan mulla kokemusta ku kumminki ruotsi oli mulla aika vahva.. Njoo mut whatever, ajattelin vaan mainita jos joskus sattuisin lukemaan näitä päivityksiä tulevaisuudessa.

Hyvää myöhästä nimipäivää minä!!x))

1 comment:

  1. Olipa kiva taas lukea sun kuulumiset sieltä ja vähän tuosta koulusysteemistäkin! Kuulostaa mielenkiintoselta!

    ReplyDelete