me

me

Friday, January 27, 2012

How can one (actually 4 days) school week feel like always?

Oukkei, pitäsköhän mun tänne kertoa teille mitenkä toka semesteri on kännistyny? En halunnu tulla heti tiistaina jotta en sanois kaikkeen vaan "aianki siltä vaikuttaa" tai jtn vastaavaa.

Eli viikonloppuhan oltiin laskettelees Camelback resortissa, sanoisin että n. Levin(?) kokonen paikka. Nii ja saatiin vihdoinki(!) lunta lauantaina, vieläki maassa ihan vähän, tosin tänpäivän vesisateen & auringon jäljiltä tuskin just mtn jäljellä. :( Rinteet oli kivoja, mustiaki löyty sopivasti, joka tuplatimanttiin uskaltauduin eikä se ny kovin paha ollu, pimeellä tosin en kyll tullu sitä alas. :D Meijän hotellilla oli muuten saunaki mitä hyödynsin kyll vaan kerran ja oli sillonki turhan viilee mutta laskettelun ohella ei paljoa ehtiny siellä istuskella. :p

Tiistaina alko sitten 2nd semester kunnolla, löysin luokatki helposti ja ratkasin lokero-onglemaniki kaverin avulla. En tainnukkaan tääl selittää kuinka ihanasti mun luokat on sijoteltu ja kuinka mahdotonta mun on käydä päivän aikana mun kaapilla? Noh, piirrän täs pinenen paint-kartan joka voi vähä selventää:
huh, kylläpä tosta tuli epäselvä. :o mutta siis mun päivän värit kulkee:
 liila, sininen, keltanen, vaaleenpunanen, vihree. 
Ja voitte uskoo että tuol on ruuhkaa käytävil, joten se tekee liikkumisesta tuplasti hittampaa. Klikkaa kuvaa isommaks, luulisin.

Mutta siis ite tunteihin. Matikka on ollu helppoa tähän asti, opettaja on mukava, vähä vaan outoo ku luokassa hiirenhiljasta enimmäkseen, ku vertaa muihin mun luokkiin.. hehe. :D Toka tunti on siis ohjelmointia, luokassa varmaan n. 30 ihmistä, ja tadaa, mä ainoo tyttö. Ohjelmointi ei taida oikeen olla amerikkalaisten tyttöjen juttu? Noh, ei se mtn ne pojat on iha mukavia. :) Huh, mun vieressä istuva pelaa Minecraftia(!) joka on peleistä turhin, ja se riskeeraa sen takia jälkiistunnon? Aina ei voi ymmärtää poikia.
Kolmas tunti on terveystieto/liikka. Liikassa mennään ekana lenttistä, säännöt tuntuis olevan samat alotetaan turnaus maanantaina ja ne jakaa joukkueet, pelattu kerran mut sillon ne vaan katto tasoa ja sillai. Terveystiedon pts olla yks helpoimmista, mut tulee varmaan olemaan tän jakson eniten työtä vaativa. En kyll odota niitä tunteja..
Ruokalassa kaipaan viime jakson kavereita, mutta onhan mulla muutama vähä etäsempi kaveri jonka kaa istua, mutta tylsempää on. Ruuan jälkeen on american studies eli historiaa, mikä on varmaan mun suosikki tähän mennessä. Me vaan jutellaan lähinnä sielä, se ottaa jonku aiheen esille ja kaikki vaan heittelee kysymyksii ja kommentteja ja joo, ihan mahtavaa. Nauroin mahan kipeeks yhellä tunnilla, se opettaja kertoo parhaimmat tarinat. :D

Kaikenkaikkiaan tästä semesteristä ei pts tulla kauheen paha, terveystietoa lukuunottamatta. Huomenna SAT testi, pitäkää mulle peukkuja pystys vaik tuskin se auttaa, olis vaan pitäny lukee enemmän. Onneks sen voi uusia tai sit suosiolla yrittää valintakokeitten kautta Suomessa yliopistoon, noh, katotaan sit ku kesin mitä haluun ees lähtee opiskeleen.

2 comments:

  1. Aika hyvin levinny Minecraft =O. Ja ei se ole turhinta peliä lähelläkään, tää saattaa olla http://pelikone.fi/pelit/action/Sakarin-Villapaitapeli/2724 =D

    ReplyDelete
  2. Haha, mut on se silti aika turha jos ei ihan turhin. :p Joo munki piti vähä aikaa tuijottaa ennenku tajusin et se pelas minecraftia, ja kaikki tuntuu tietävän mikä se on tääl :o

    ReplyDelete