me

me

Monday, August 29, 2011

After a storm comes sun. Always.

Huh, nyt on 'myrskystä' selvitty, täälä Valleyssä vaan tuuli tavallista kovempaa ja vähä ripotteli vettä. TV oli kyllä täynnä Hurrikani Ireneä, ja ilmeisesti teki pahempaa jälkeä rannikolla ja etelämpänä. Sähkötki pysy päällä muutamaa pientä valojen räsyttelyä lukuunottamatta. Illalla (siinä 6-7 mais) aurinkoki tuli jo esiin.

Tilailtiin vähä pizzaa ja katoin MTV VMA 2011 jaja THG teaserin joka oli AIVAN liian lyhyt mutta tällä oli pärjättävä, anto ne sentään Ruen vihellyksen loppuun, jos ei mtn muuta.. :D Joo, ktn ei kiinnosta.. x)

Njoo, nyt on maanantai, te ihmiset siel ootte varmaa koulussa, paitsi että sehän on jo loppu ku tarkemmin katoin kelloa.. Yleensä mä heräisin tähän aikaan (mun kello on puol 1, okei, ehkä mä vähän aikasemmin heräisin..) mutta koska olis kiva olla vähä hereilläki sit ku koulu alkaa, nii oon yrittäny herätä aikasin (9 am.) että saisin aikasemmin nukuttua ja.. no kyllä te tiiätte kuinka rytmi käännetään.. x) Oon tässä ajankuluks kattonu melkeen koko Chuck 3 tuotantokauden, valitettavasti.. Repeilly ittekseni, äiti vähä ihmetelly..

Mitään erikoista en odota tältä viikolta, joten voi olla täälä blogin puolella hiljasta, mutta koulu alkaa ens viikon tiistaina (luulen?) joten sillon varmasti tulee tekstiä tänne. (:

" Olen pysähtynyt hetkeksi, kun kuulen sen, Minun on kallistettava päätäni ollakseni varma, mutta sitten se kuuluu taas. Matkijanärhi laulaa Ruen nelisävelistä merkkiä. Sitä joka tarkoittaa, ettei hänellä ole hätää. "

No comments:

Post a Comment