me

me

Monday, June 3, 2013

Well it has been a while..

Kokonainen kouluvuosihan tässä hurahti. Minne se aika katos?

Tämänhetkinen tilanne on että mulla on kaikki vähän auki. Ainoa kohtalaisen varma asia on että olen muuttamassa takaisin Suomeen. Miksi, kysyy monet. Rehellisesti? Mä en halua olla päätäni myöten veloissa, ikävöidä kavereita ja sukulaisia ympäri maapalloa ja yrittää selvittää kuinka pärjätä omillaan samaan aikaan. Kyllä, haluan edelleen työskennellä kansainvälisesti, mutta tehdä tutkintoni Suomessa ainakin osittain. And seriously, I dont think America is all that great, they have so many problems. :p

Kesäsuunnitelmatki on vielä auki koska kesätyöpaikat ei oo kauheen innokkaasti vastannu, mutta muutama mahdollinen vielä auki. Ja hei, mä oon valmis vaikka lähtemään Britteihin kesätöihin jos ne tarjoo tilaisuuden. :D Muuten varmaan yritän opetella ajamaan manuaalilla, syödä paljon mansikoita ja viettää aikaa kavereiden kanssa. Mmm.. mansikoita.

Niille jotka ei tienny, mä valmistun 13.6.2013 "ylioppilaaks" viininpunasessa kaavussa ja neliöhatussa. Almost done class of 2013! Kaks vuotta meni niin nopeasti että huh, ja nyt oon vuotta edellä Suomessa, ja yritän päästä yliopistoon. Eipä siitä sen enempää, en halua manata mitään kun vasta heinäkuun alussa saan tietää miten käy. Julmaa pitää jännityksessä niin pitkään.

Muuten tällähetkellä yritän pakata mun huonetta matkalaukkuihin, viettää jokaisen hereilläolo hetken ystävien kanssa ja samalla lukea pääsykokeisiin ja matikan loppukokeeseen. Saanpahan sitte ehkä nauraa muille ens vuonna ku ne panikoi yliopiston pääsykokeita.. Just nyt ei kyllä naurata.

Mutta voisin tähän vähä yrittää kerätä kuvakollaasia mitä ootte missannu kuluneen vuoden aikana.





Wildwood


Two seasons w/ the Whitehall Zephyrs <3







Christmas / New Year in Vermont with the whole family.




Hey an I turned 18! Not that it's all that big here.. But you wait Finland.. :p

Nothing happened in between here.. (I got my driving license) Let's jump to Easter.










And then Disney World, Orlando!





Well it wasn't all Disney, but also Universal Studios, Harry Potter World!







Epcot! (arrow up)





And then a weekend vacation to Virginia.
















The Luray Caverns were unbelievable.. tossa on niinku katossa tippukivii ja matala järvi siinä alla heijastaa sitä. Maisemat oli kans aika upeet.



Jos jotain muuta tapahtu siitä ei joko oo kuvia, se ei oo jakamisen arvosta tai se on liian inside että siitä oli muille mitään iloa. Tervetuloa takaisin lukemaan mun blogia, yritän taas pistää paikan pystyyn.

No comments:

Post a Comment